Klachtenprocedure

Niet tevreden over de dienstverlening van Aplushypotheken?

Aplushypotheken streeft er naar om constant de dienstverlening te verbeteren. Daarbij is jouw mening erg belangrijk. Heb je een klacht, dat vinden wij natuurlijk vervelend? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Je hebt de mogelijkheid je klacht kenbaar te maken door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met Alexander Biemans of door onderstaand formulier in te vullen en te versturen. Maar allereerst willen wij jou ons stappenplan uitleggen.

  • Wat doen we nadat we uw klacht hebben ontvangen?
    Nadat we uw klacht hebben ontvangen, bevestigen we u dat we deze hebben ontvangen en nemen we binnen 10 werkdagen contact met u op. Wij proberen dan meteen een oplossing of heldere uitleg te geven of vertellen wanneer u een antwoord van ons mag verwachten.
  • Bent u niet tevreden met ons antwoord op uw klacht?
    Dan kunt u in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan legt u ons nogmaals de klacht voor en geeft u een toelichting en eventueel aanvullende documenten die uw mening in het geschil nader toelichten.
  • Niet tevreden met onze reactie op het beroep?
    Bent u na ons antwoord of de nadere uitleg nog niet tevreden? Dan kunt u binnen 3 maanden na ontvangst van de beslissing van Aplushypotheken contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Het KiFiD is er om u bij te staan bij het behandelen van uw klacht over een financieel product. Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan een burgerrechter.

Begin hier met het invullen van het klachtenformulier:

Neem contact op met mij via
Max. bestandsgrootte: 20 MB.